Friday, March 6, 2009

And that's about it.


Pentru ca stiu cat de mult insemna totul pentru tine. Dar , am reusit dinou , sa dau cu piciorul in tot ce am construit in timpul asta si sa stric totul. Poate ca totusi , asta a fost menirea noastra de la inceput , glume proaste si povesti spuse pe ascuns. Poate ca daca nu spargeam afurisita aia de oglinda , sau daca nu scapam sarea pe jos...poate ca am fi primit si un colac de slavare ... macar unul.
Nu imi pare rau ca am cazut si ca acum , in timp ce ne scuturam de praf , dam la o parte ceea ce ar fi trebuit sa ramana , imi pare rau doar pentru vanatii , ele o sa-mi aduca mult timp de acum inainte aminte de noi.

Eram mici si ne tineam de mana in timp ce mergeam prin parc , eu fumam incet , iar tu imi luai tigara si o aruncai in lac , ma priveai nedumerita in ochi si imi spuneai ca mai tarziu iti voi multumii dar nu a fost sa fie pentru ca esti doar fetita roscata cu pistrui si ochelarii care s-a furisat in viata mea si care, atunci cand a plecat a luat cu ea tot ce aveam .

No comments: